Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

H Ελλάδα μπαίνει στον παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού πολυτελείας -Ανοίγει το Nikki Beach Resort & Spa στο Πόρτο Χέλι

Tο brand συνώνυμο της πιο σέξι παραλίας στον κόσμο έρχεται στο Πόρτο Χέλι, όπου ανοίγει και το πρώτο ξενοδοχείο των Nikki Beach Hotels & Resorts στη Μεσόγειο.

Από το 1998 που ο Jack Penrod παρουσίασε ένα πρωτοποριακό τότε beach club concept, όπου το φαγητό, η μουσική, η μόδα, ο κινηματογράφος παντρεύονται με τον ήλιο και τη θάλασσα, η Nikki Beach έχει γίνει συνώνυμο της πιο σέξι παραλίας στον κόσμο.

Πλέον η Nikki Beach έχει εξελιχθεί σε μια πολυεθνική αυτοκρατορία που περιλαμβάνει beach clubs αλλά και ξενοδοχεία ανά τον κόσμο, δισκογραφικό label, fashion brand – boutique κ.ά.

Μετά τα διάσημα πολυτελή παραθάσσια κλαμπ της, ανά τον κόσμο, η διεθνής εταιρία Nikki Beach εισέρχεται και στη διαχείριση ξενοδοχείων πολυτελείας, δημιουργώντας το νέο εμπορικό σήμα Nikki Beach Hotels & Resorts, με τη φιλοδοξία να εξελιχθεί σε “σήμα κατατεθέν” στις διακοπές πολυτελείας.

Το παγκόσμιο ντεμπούτο του Nikki Beach Resort & Spa γίνεται από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από το Πόρτο Χέλι, όπου σε λίγες ημέρες θα γίνουν τα εγκαίνια του 5άστερου Nikki Beach Resort & Spa Porto Heli, που δημιούργησε ο όμιλος της Dolphin

Capital του Μίλτου Καμπουρίδη και των συνεργατών του.

Το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει στη φιλοσοφία Lifestyle boutique μονάδας σε τουριστικό προορισμό, όπως εξηγεί στο tornosnews ο διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nikki Beach Hotels & Resorts για τις περιοχές Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας (ΕΜΕΑ) Λεβέντ Τεκούν. Στοχεύει σε πελάτες με υψηλά βαλάντια από την Αθήνα και το εξωτερικό, εκτιμώντας ότι η “Ελληνική Ριβιέρα”, το Πόρτο Χέλι, έχει όλες τις προδιαγραφές για να προσελκύσει τουρισμό πολυτελείας.

«Η δραστηριότητα της Dolphin Capital στο Πόρτο Χέλι αποτέλεσε κοινό πεδίο για τις δύο πλευρές στο να δώσουν το στίγμα τους και να αναζωογονήσουν μια περιοχή που κάποτε χαρακτηριζόταν “Ελληνική Ριβιέρα”», λέει χαρακτηριστικά κ. Τεκούν.

Σύμφωνα με τον κ. Τεκούν, «τα τελευταία τρία χρόνια, μετά την κρίση, η Ελλάδα προσφέρει όλο και περισσότερες δυνατότητες για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και η είσοδος νέων εταιριών σε αυτή είναι μια φυσική εξέλιξη».

Για το Πόρτο Χέλι, συγκεκριμένα, είπε: «πέρυσι ήταν η επένδυση του AmanZoe και πιστεύουμε ότι στο μέλλον θα ακολουθήσουν κι άλλα πρότζεκτ τα οποία θα αναπτυχθούν στη περιοχή».

Το resort είναι ανακατασκευή του πρώην ξενοδοχείου «Γιούλη». Η επένδυση, που υλοποιήθηκε σε δύο χρόνια, απορρόφησε 20 εκατ. ευρώ.

Το beach club θα εξυπηρετεί 300 άτομα περίπου ( η είσοδος θα είναι ελεύθερη ), ενώ στην τιμή των daybeds που χωράνε μέχρι και 6 άτομα, θα μπορείς να εξαργυρώσεις και ένα μέρος της κατανάλωσης - σήμα κατατεθέν στις ξαπλώστρες είναι οι πορτοκαλί πετσέτες. Οι κρατήσεις ειδικά το Σαββατοκύριακο θα είναι σχεδόν απαραίτητες. Η διακριτική πολυτέλεια, η επικοινωνία, η παρέα, το φλερτ, η άλλοτε πιο χαλαρή άλλοτε πιο ανεβασμένη διασκέδαση είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας του club, όπου μπορείς να πετύχεις μέχρι και σόου πειρατών ή ακροβάτες ή απλά να χαλαρώσεις απολαμβάνοντας το beach service και να… βλέπεις τον κόσμο να περνά. Το concept θυμίζει Μύκονο, αλλά θα είναι πολύ λιγότερο επίδειξη και περισσότερο συνεύρεση.

Στο ξενοδοχείο θα εργάζονται περίπου 130-140 άτομα, στη συντριπτική πλειοψηφία τους Έλληνες, οι οποίοι δεν έχουν ξαναδουλέψει σε ξενοδοχείο, αφού στη συνέντευξη όπως μας είπε χαρακτηριστικά ο Tekun δεν μετράνε τα προσόντα αλλά η συμπεριφορά.

Ο Λ. Τεκούν

Τα δωμάτια, 66 στο σύνολό τους και θα βλέπουν όλα θάλασσα. Το μικρότερα θα είναι 55 τ.μ., ενώ θα υπάρχουν ακόμη σουίτες με ιδιωτικές πισίνες και roof suites. Η αρχιτεκτονική διαμόρφωση από τους Gaetsarelia Design σε συνεργασία με τους Arch Group ποντάρει στο συνδυασμό της μεσογειακής ατμόσφαιρας με το σύγχρονο ντιζάιν, ενώ κυρίαρχο είναι το total white look.
Κρεβάτια που μοιάζουν να αιωρούνται, προσωποποιημένο my bar αντί για mini bar, επιλογές όπως ροδοπέταλα για το μπάνιο στο room service και πρωτοποριακή χρήση της τεχνολογίας που θα σου επιτρέπει π.χ. να παραγγείλεις αντηλιακό από τη μπουτίκ στην ξαπλώστρα σου δίνουν το στίγμα ενός ξεχωριστού lifestyle boutique resort.


Εκτός από την παραλία φαγητό και ποτό θα σερβίρεται στο Soul Lobby και στο Roof Top restaurant με σούσι και πανασιατική κουζίνα και lounge concept. Ο executive chef είναι ο Απόστολος Δήμου με θητεία στο Costa Navarino.
Οι τιμές των δωματίων θα ξεκινούν από € 300 περίπου για ένα απλό δωμάτιο με πρωινό και να ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ για τις σουίτες. Να σημειωθεί ότι οι τιμές αυτές θεωρούνται χαμηλές λόγω της πρώτης χρονιάς λειτουρ-γίας και θεωρείται βέβαιο ότι την επόμενη σεζόν θα είναι κατά πολύ υψηλότερες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου